کسب بک لینک رایگان

ساخت بک لینک

سلام با تاخیر من را پذیرا باشید که از این آپدیت های مداوم الگوریتم گوگل دیگه دارم خسته میشم و نمیزاره من به کارام برسم. حالا بگذریم. از زمانی که روش کسب بک لینک بوسیله نظر دادن را براتون گفته بودم دنبال یه زمانی بودم که لیستی از سایت ها و وبلاگ ها و انجمن هایی را که لینک نظرات در اونها dofollow هستند را براتون بزارم.

اولش میخواستم تو همین سایت بزارم دیدم یکم مناسب نیست، برای همین زحمتش را به یکی از دوستان گروه سئو دادم که توی ۳ تا وبلاگ به صورت مداوم و تفکیک شده براتون قرار میده. جریان کار به این شکل هست که:

کسب بک لینک رایگان

در سایت پیج رنک لیست سایت هایی که در اونها لینک نظرات به صورت dofollow بوده و همچنین نیازی به تایید مدیریت برای قرار گرفتن در سایت ندارند و بصورت خودکار پس از نظر دادن ثبت می شوند قرار میگیره. البته توجه داشته باشید که ممکنه لینک این سایت ها و صفحات ۰ باشه ولی خوب قابلیت یک بک لینک خوب را دارند!

در سایت پیج رنک ۵ لیست سایت ها با امتیاز بالا برای نظر دادن و کسب بک لینک رایگان قرار میگیره که ممکنه بعضی از اونها مثل انجمن ها نیاز به ثبت نام داشته باشند و یا بعضی از سایت ها هم نیاز به تایید مدیریت ولی تمام لینک ها dofollow هستند.

در سایت رنک ۵ لیست انواع سایت ها برای کسب بک لینک رایگان قرار میگیره که ممکنه بعضی از اونها مثل انجمن ها نیاز به ثبت نام داشته باشند و یا بعضی از سایت ها هم نیاز به تایید مدیریت ولی تمام لینک ها dofollow هستند.

دوستان در خود وبلاگ ها هم که مراجعه کنید تذکر داده شده که خیلی از سایت های مشابه به سایت های ارائه شده برای نظر دادن، به علت اسپم شدن توسط کاربران، دیگه قسمت نظراتشون را nofollow کردن، پس لطف کنید برای اینکه حقوق دیگران هم ضایع نشه، مثل یک کاربر واقعی نظر بدید.

ممنون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش سئو
چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟

چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟ کمپین لینک بیلدینگ چیست؟ به روند افزایش تعداد لینک های یک وب سایت به طور مستمر همراه با یک هدف کلی، کمپین لینک بیلدینگ گفته می شود. کمپین های لینک بیلدینگ از “تعلقات و دارایی های” یک وب سایت برای ساخت لینک …

آموزش
انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد

انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد همانطور که در فصل اول آموزش لینک سازی مطرح کردیم، امروزه کیفیت لینک و انواع لینک بیلدینگ اهمیت بسیاری برای موتورهای جستجو پیدا کرده اند زیرا گوگل مجازات های مختلفی را برای وب سایت هایی که لینک کیفیت …

ساخت بک لینک
یافتن تعداد بک لینک های سایت

خیلی از دوستان میپرسن که مثلا ما تو چندین سایت پیج رنک بالا بک لینک تهیه کردیم ولی تو گوگل نیست. بله اگر توجه کرده باشید تعداد بک لینک حتی در موتورهای جستجوی مختلف هم متفاوت ذکر میشه. مثلا الکسا یک تعداد، یاهو تعداد دیگه و … حالا باید ببینیم …

بت اسپات