یافتن تعداد بک لینک های سایت

ساخت بک لینک

خیلی از دوستان میپرسن که مثلا ما تو چندین سایت پیج رنک بالا بک لینک تهیه کردیم ولی تو گوگل نیست. بله اگر توجه کرده باشید تعداد بک لینک حتی در موتورهای جستجوی مختلف هم متفاوت ذکر میشه. مثلا الکسا یک تعداد، یاهو تعداد دیگه و …

حالا باید ببینیم ایراد از کجاست؟

در کل باید بگم سایت هایی مثل یاهو و سایت هایی که اطلاعات تعداد بک لینک را از اون می گیرند مثل بینگ و ام اس ان را بزارید کنار که اشتباهاتشون زیاده.

حالا بریم سراع دوست گلم گوگل، ایشون کمترین تعداد ممکن را بعنوان تعداد بک لینک میزنه. هیچ کس هم دلیلش را نمیدونه که چرا اینقدر کم میزنه ولی همه مطمئن هستند که دلیل اینکه بصورت کامل تعداد بک لینکهای شناسایی شده را نمیزنه ماله اینکه نمیخواد راز الگوریتمش فاش بشه!

چون میدونه که اگه ما بفهمیم کدوم بک لینک ها باعث میشن سایت پیج رنک بگیره و کدوم ها باعث میشن که کلمه کلیدی در جستجوها بیاد بالا، دیگه اسپم دماری از روزگار جستجوگران محترم در بیاره که خدا ندونه!

پس اگه میبینید در  گوگل میرید جستجو می کنید و با عبارتی مثل link:3eo.ir دنبال این میگردید که بک لینک هاتون چه قدره و همشون را نمیبینید، فکر نکنید که اونهایی که اینجا نیست بی ارزشن و البته اونهایی هم که نشون داده میشه با ارزش!

پ. ن: (به روز رسانی در تاریخ ۹۶/۶/۴) طبق اعلام گوگل دیگر امکان نمایش توسط دستور لینک در گوگل وجود ندارد و فقط می توان از سایت های جانبی استفاده نمود.

پ. ن: (به روز رسانی در تاریخ ۹۶/۶/۴) سایتی که قبلا در این پست معرفی شده بود دیگر خدمات رایگان ارائه نمیکند! البته سیستمهای زیاد دیگه ای هم اومدن که با دریافت هزینه آمار کامل بک لینک های سایت را به شما میدن.

در حال حاضر برای دیدن بک لینک ها تا حداکثر ۱۰۰۰ لینک از سایت زیر استفاده کنید:

سایت نمایش بک لینک های سایت به صورت رایگان

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش سئو
چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟

چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟ کمپین لینک بیلدینگ چیست؟ به روند افزایش تعداد لینک های یک وب سایت به طور مستمر همراه با یک هدف کلی، کمپین لینک بیلدینگ گفته می شود. کمپین های لینک بیلدینگ از “تعلقات و دارایی های” یک وب سایت برای ساخت لینک …

آموزش
انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد

انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد همانطور که در فصل اول آموزش لینک سازی مطرح کردیم، امروزه کیفیت لینک و انواع لینک بیلدینگ اهمیت بسیاری برای موتورهای جستجو پیدا کرده اند زیرا گوگل مجازات های مختلفی را برای وب سایت هایی که لینک کیفیت …

ساخت بک لینک
کسب بک لینک رایگان

سلام با تاخیر من را پذیرا باشید که از این آپدیت های مداوم الگوریتم گوگل دیگه دارم خسته میشم و نمیزاره من به کارام برسم. حالا بگذریم. از زمانی که روش کسب بک لینک بوسیله نظر دادن را براتون گفته بودم دنبال یه زمانی بودم که لیستی از سایت ها …

بت اسپات