۲ استراتژی در ایمیل مارکتینگ

آموزش سئو

استراتژی ۱

این استراتژی بازاریابی اینترنتی در ۴ مرحله و در ۵ روز انجام میشه. برای این استراتژی لازمه که شما بتونید برای محصول یک تخفیف ۲۰% در نظر بگیرید و یا اینکه چون از شما خرید می کنند یک مزیت فوق العاده برای خریدار در نظر بگیرید. توجه داشته باشید اینکه گفته شده ۲۰% برای اینکه به گفته مارک، اون خودش با۵۰% هم تست کرده ولی جوابی که از ۲۰% در آخر گرفته خیلی بهتر بوده!

روز اول: یک ایمیل در مورد فروش ویژه خودتون بزنید و اعلام کنید برای خرید ۷۲ ساعت وقت دارند.

روز دوم: یک ایمیل دیگه بزنید و ضمن اعلام فروش ویژه تاکید کنید که ۴۸ ساعت مونده.

روز سوم: مانند روز دوم با این تفاوت که ۲۴ ساعت باقی مونده.

روز پنجم: یک ایمیل بزنید و ضمن اینکه فروش ویژه را بیان کنید، بگید که به دلیل استقبال کاربران تصمیم گرفتید فروش را برای ۴۸ ساعت دیگه تمدید کنید و ۱۵ تا ۲۵ درصد هم به میزان تخفیفات اضافه کردید!

استراتژی ۲

این استراتژی افزایش فروش هم در ۴ مرحله و ۵ روز اجرا میشه و بیشتر مناسب محصولات انحصاری و یا جدید می باشد.

روز اول: یک ایمیل حاوی لینکی از وبلاگتون که در اون صفحه یکسری اطلاعات ارزشمند و یا یک فیلم نایاب را قرار دادید و یا اینکه از کاربران بخواهید در مورد چیزی نظر بدن و بگید که از بین نظر دهنده ها به قید قرعه جایزه میدید و یا اینکه سوالی مطرح کنید و برای اون یک جایزه در نظر بگیرید و در آخر هم از محصولی که در راه است و یکسری ویژگی های اون صحبت کنید و توجه کنید که به هیچ وجه اعلام نکنید که محصول چیه، تا حس کنجکاوی کاربران تحریک بشه!

روز دوم: به همون صفحه لینک بدید و اعلام کنید چند نفر نظر دادن و یا در مسابقه شرکت کردن، که البته لازمش اینکه نفرات زیاد باشن و به یکی از کاربرای هم هدیه ای اهدا کنید. این کار باعث میشه امتیاز اجتماعی سایت نزد کاربران بالا بره و در کنار اون هم دوباره یکسری از ویژگی های جدید محصول را بگید. حواستون باشه محصول را لو ندید!

روز سوم: دیگه وقتشه. محصول را معرفی کنید و ویژگیهای خرید از شما را هم بیان کنید. چون احتمالا خیلی فروشگاه های اینترنتی دیگه هم اون محصول را میفروشن. پس باید خرید از شما حسنی داشته باشه! در پایان هم اعلام کنید که این فروش ویژه تا ۴۸ ساعت آینده ادامه داره.

روز پنجم: یک ایمیل بزنید و زمانی حداکثر تا ۴۸ ساعت را به زمان فروش ویژه اضافه کنید. از ارسال ایمیل های اضافه هم جدا خودداری کنید.

پاورقی:

دوستان موفقیت بدون زحمت کشیدن اتفاق نمیفتد. اگر در اطراف خودتان هم به مجموعه ها و سایتهای موفق نگاه کنید میبینید که دقیقا همین موارد ساده و و گاها خنده دار را به راحتی انجام می دهند و فروش های فوق العاده خوبی هم برای ان ها رقم می خورد. فروشگاه های اینرتنتی دی جی کالا، بامیلو، مدیسه، بانیمد و … همگی از همین سیستم های ایمیل مارکتینگ جهت افزایش فروش بهره می برند.

در ضمن اگر به دنبال یک روش پر سود برای کار در منزل و یا بعنوان شغل دوم می گردید شدیدا بهتون پینهاد میکنم که روی راه اندازی کمپین های تبلیغاتی ایمیلی فکر کنید و به رحتی از داخل خانه و با یک سیستم برای خودتان کسب درامد کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برترین ابزار سئو برای بهبود رتبه سایت
آموزش سئو
برترین ابزار سئو برای بهبود رتبه سایت

با استفاده از ابزار بهبود سئو می‌توان به نتیجه ی بهتری در نتیجه ی موتورهای جستجو دست یافت. بسیاری از مالکان وب سایت ها به دنبال راه هایی هستند تا آنالیز سایت خود را به طور دقیق انجام دهند. از این رو آنالیز و بهبود سایت به عنوان مساله ای …

آموزش سئو
چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟

چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟ کمپین لینک بیلدینگ چیست؟ به روند افزایش تعداد لینک های یک وب سایت به طور مستمر همراه با یک هدف کلی، کمپین لینک بیلدینگ گفته می شود. کمپین های لینک بیلدینگ از “تعلقات و دارایی های” یک وب سایت برای ساخت لینک …

آموزش
انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد

انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد همانطور که در فصل اول آموزش لینک سازی مطرح کردیم، امروزه کیفیت لینک و انواع لینک بیلدینگ اهمیت بسیاری برای موتورهای جستجو پیدا کرده اند زیرا گوگل مجازات های مختلفی را برای وب سایت هایی که لینک کیفیت …

بت اسپات