رژیمی سریع و آسان در کاهش وزن بدن

افزایش وزن بدن و چاقی، امروزه به یک معضل تبدیل شده است. زندگی ماشینی و عدم تحرک کافی در طول روز، یکی از این دلایل افزایش وزن می باشد. رژیم لاغری سه روزه ، از جمله رژیم هایی است که می تواند به شما در کاهش سریع وزن و رسیدن به تناسب اندام دلخواه خود کمک بسیاری نماید. رژیم لاغری سه روزه شامل رژیمی از غذاها و موادغذایی سودمند و کم کالری بوده که در عین سبکی و سیر ماندن در طول روز، به دلیل کالری پایین مواد غذایی آن غذاها و همچنین خاصیت چربی سوزی آن ها، باعث کاهش وزن خواهند شد.

این رژیم کاهش وزن یکی از انواع رژیم هایی است که می توان به وسیله آن به کاهش وزن رسید. کاهش وزن سریع یکی از متد هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و بیشتر افرادی که می خواهند در مدت زمان کم، وزن خود را کاهش دهند، از رژیم های لاغری سریع مانند رژیم های لاغری یک هفته ای، یک ماهه و یا رژیم لاغری سه روزه استفاده می کنند.

برنامه رژیم لاغری سه روزه

رژیم لاغری سه روزه، جزء دسته رژیم های سریع است که به شما کمک می کند در طول سه روز و به کمک یکسری غذاهایی که در عین سبک بودن انرژی لازم را برای کارهای روزمره شما فراهم می کنند،۴٫۵کیلو کم کنید و به تناسب اندام دلخواهتان برسید. توجه داشته باشید که هنگام انجام این رژیم غذایی، بایستی فقط مقدار غذایی که در رژیم آمده استفاده کنید، نه بیشتر و نه کمتر. در غیر اینصورت کاهش وزن بدنتان به وقوع نخواهد پیوست. لذا دراین برنامه ، بایستی تمام اعمال و کارهای روزانه خود را براساس این رژیم طراحی و اجرا کنید. لازم به ذکر است که در هنگام این رژیم سه روزه نباید ورزش انجام دهید.

تصور همگان بر آن است که رژیم همواره باید با ورزش همراه باشد اما در واقع چنین نیست. در طی رژیم لاغری سه روزه، شما به اندازه می خورید و کالری بدنتان فقط به میزانی است که کارهای روزمره خودرا انجام دهید. در صورتی که شما در طول این رژیم ورزش کنید رژیم شما به هم می خورد و احساس سستی و ضعف شما را وادار می کند که غذا مصرف کنید و به این ترتیب میزان کالری دریافتی روزانه شما افزایش خواهد یافت. برای هر روز از رژیم لاغری سه روزه، برنامه خاصی وجود دارد که لازم است با این برنامه پیش بروید.

این برنامه به این گونه است:

روز اول

روز اول از رژیم لاغری سه روزه ، مهمترین و سخت ترین روز رژیم است. چرا که شما پس از مدتی طولانی که رژیمی خاص و احتمالا نادرست داشته اید که سبب چاقی شما شده است، بایستی طبق برنامه ای خاص و با رژیمی سالم پیش بروید. لذا باید اراده قوی داشته و تمام نکاتی که در رژیم غذایی ذکر شده را اجرا کنید. در روز اول، یک عدد چایی به همراه دوعدد شیرینی، همچنین نصف یک عدد گریپ فروت و بعلاوه یک تیکه نان تست برشته شده به همراه یک قاشق سوپ خوری کره بادام زمینی برای وعده صبحانه بایستی مصرف شود.

برای ناهار بایستی نصف یک تن ماهی به همراه یک تیکه برشته نان و همچنین قهوه یا چایی به همراه یک یا دو شیرینی استفاده شود. در وعده غذایی شام نیز بایستی حدود ۹۰گرم گوشت سفید یا قرمز، یک فنجان از هرکدام از مواد غذایی لوبیا، هویج و بستنی وانیلی و به همراه یک عدد سیب مصرف شود.

روز دوم

روز دوم از رژیم لاغری سه روزه ، نسبت به روز اول ساده تر بوده، زیرا شما با اصول رعایت این رژیم تا حدی آشنا شده اید. در این روز نیز برای صبحانه، ناهار و شام غذاهای خاصی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که بایستی طبق برنامه به آن ها عمل کنید. برای وعده صبحانه، یک عدد چایی به همراه یک یا دوعدد شیرینی، نصف یک عدد موز، یک عدد تخم مرغ ویک تکه نان برشته شده باید مصرف کنید. در وعده ناهار، برای اینکه انرژی برای کارهای روزانه خود به حد کافی داشته باشید، بایستی یک قالب پنیر خانگی یا یک عدد تن ماهی، به همراه ۸ عدد کلوچه کوچک استفاده نمایید. برای وعده شام نیز باید ۲ورق کالباس، نصف یک عدد موز، نصف لیوان بستنی وانیلی و همچنین نصف لیوان هویج یا آب هویج، و یک فنجان کلم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه رژیم لاغری یک ماهه نیز از این قبیل رژیم هاست که به شما کمک می کند تا در مدت زمان ۳۰ روز، به وزن دلخواه و تناسب اندام برسید.

روز سوم

در روز سوم یا آخرین روز از رژیم لاغری سه روزه نیز همانند دیگر روز ها، غذاهای خاصی برای سه وعده غذایی اصلی صبحانه ناهار و شام در نظر گرفته شده است که بایستی بطور کامل رعایت شوند. برای وعده صبحانه، همانند دو روز قبلی باید یک فنجان چایی یا قهوه سیاه، به همراه یک یا دوعدد شیرینی استفاده کرد. همچنین مصرف یک عدد سیب، ۵عدد کلوچه و حدود ۳۰گرم پنیر خانگی، در برنامه روز آخر از این رژیم قرار خواهد داشت.

برای وعده ناهار هم یک فنجان چایی به همراه یک یا دوعدد شیرینی، به همراه یک عدد تخم مرغ آب پز و همچنین یک تکه نان برشته باید استفاده شود. برای وعده شام آخرین روز از رژیم لاغری سه روزه، بایستی یک عدد تن ماهی به عنوان غذای اصلی، و در کنار آن یک فنجان از هرکدام از مواد غذایی گل کلم، هویج، خربزه یا هندوانه،و همچنین نصف فنجان بستنی وانیلی استفاده شود.

نکاتی در مورد رژیم لاغری سه روزه

در مورد رژیم لاغری سه روزه نکاتی وجود دارد که بهتر است بدانید. اول اینکه برای کنترل وزن و تناسب اندام پس از اینکه سه روز رژیم تمام شد، و به رژیم عادی خود برگشتید. هرچند وقت یکبار بطور مثال سه تا چهار بار در طول ماه این رژیم را تکرار کنید تا چربی های اضافی در بدنتان جمع نشود. دوم اینکه این رژیم کاربردی بوده و با کاهش کالری دریافتی قطعا در طول سه روز کاهش وزن پیدا خواهید کرد. چون دلیل اصلی چاقی عمدتا کالری زیادی است که در طول روز دریافت می کنید. و سوم اینکه برای رسیدن به تناسب اندام و وزنی متعادل بهتر است زندگی خودرا به طور کامل سالم کنید. زیرا رژیم لاغری سه روزه و سایر رژیم ها فقط در صورتی کاربردی هستند که بتوان پس از انجام رژیم زندگی سالم را پیش گرفت و عادت های بد غذایی را کنار گذاشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رپورتاژ آگهی
ایرانی موزیک – دانلود آهنگ جدید

عنوان: ” ایرانی موزیک – دانلود آهنگ جدید – آهنگ جدید ایرانی “ جاذبه‌های بی‌پایان موسیقی: سفری به دنیای صداها مقدمه: در دنیای پویانمایی و هیجانی موسیقی، هر لحظه یک تازگی جذاب و یک تجربه فراموش‌نشدنی را در انتظار داریم. ایرانی موزیک به عنوان یک راهنمای جامع به شما کمک می‌کند …

رپورتاژ آگهی
کابینت

کابینت ممبران مدرن کابینت ممبران مدرن، یکی از انتخاب‌های محبوب برای دکوراسیون داخلی منزل است. ممبران یک نوع پوشش برجسته است که بر روی سطح کابینت قرار می‌گیرد و باعث می‌شود آنها ظاهری زیبا و مدرن داشته باشند. مزیت اصلی کابینت‌های ممبران، ظاهری صاف و بی‌درز است که به دلیل …

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی: بررسی و مقایسه بهترین گزینه ها
رپورتاژ آگهی
نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی: بررسی و مقایسه بهترین گزینه ها

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی یکی از مهمترین نرم افزارهایی است که برای ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان مالیاتی به کار می‌رود. با توجه به اینکه ارسال صورتحساب الکترونیکی از سال ۱۳۹۶ به جای صدور صورتحساب کاغذی الزامی شده است، استفاده از نرم افزارهای ارسال صورتحساب الکترونیکی برای افراد …

بت اسپات