پیدا کردن محصولات پر فروش

آموزش سئو

یکی از درآمدزاترین قسمت های تجارت الکترونیک، همین فروشگاه های اینترنتی هستند. این فروشگاه ها بر دو نوع کلی هستند:

  1. اونهایی که خدمات و محصولات مجازی دارند.
  2. اونهایی که محصولات فیزیکی دارند.

اون دسته از فروشگاه ها که محصولات مجازی دارند، بیشتر خود شخص صاحب فروشگاه پدید آورنده محصولات هست. مثل کتاب های آموزشی و یا برنامه ها و … پس در نتیجه زیاد دنبال این نیست که ببینه کاربران تو نت دنبال چی میگردن. اون چیزی که داره را ارائه میده تا مشتری پیدا بشه.

ولی اون دسته از فروشگاه ها که محصولات فیزیکی دارند و به قولی واقعا فروشگاه هستند و تنوع محصولاتشون زیاده، همیشه برای رونق کسب و کارشان باید دنبال این باشند که کاربران تو اینترنت بیشتر دنبال چه چیزی هستند.

البته این را هم اضافه کنم که همیشه هم اون ها دنبال این نیستند که ببینند کاربر دنبال چیه! خیلی وقت ها یه محصول که بنظرشون جالبه و البته ارزون هم پاشون در بیاد را وارد می کنند و اینقدر روش تبلیغ می کنند که خوب فروش هم میره!

حالا ما حالت معقول را در نظر میگیریم که صاحب یک فروشگاه بخواد و به خواسته های کاربران احترام بزاره و ببینه کاربران دنبال چه چیزهایی هستند.

 

استفاده از قسمت جستجوی محصولات گوگل

گوگل در بخش جستجوهاش، قسمتی هم برای محصولات داره. شما میتونید وارد اون قسمت بشید و محصولات پر فروش هفته و یا فصل را ببینید. بطور مثال در عکس زیر محصولات پرفروش هفته را زده که از چند هفته پیش که من چک کردم تا الان که واستون عکسش را میزارم همین ها بودن!

برای مشاهده قسمت جستجوی محصولات گوگل اینجا کلیک کنید.

 

استفاده از قسمت محصولات پرفروش آمازون

سایت آمازون هم یک قسمت برای محصولات پرفروش داره و یک حسن هم نسبت به گوگل داره اینکه محصولات پرفروش را در قسمت های مختلف مثل وسائل الکترونیکی، لباس، کتاب و … دسته بندی کرده و همچنین نشون میده چند وقته تو صدره! در ضمن بهتره به قسمت Most Wished For برید.

جستجوی محصولات پرفروش آمازون

 

استفاده از صفحه What’s Hot سایت الکسا

سایت الکسا هم قسمتی را داره که در اون موضوعات داغ را مشخص می کنه که حالا یا موضوعه، یا محصول و یا صفحه که ما با قسمت محصولاتش کار داریم که میشه Hot Products که اگه بر روی یکی از اون ۱۰ محصول داغ کلیک کنید، صفحات مرتبط با اون را براتون معرفی می کنه.

به روز رسانی ۹۵/۵/۱۵ : این قسمت سایت الکسا از فبریه ۲۰۱۶ از دسترس خارج شده و دیگر قابل استفاده نیست!

 

استفاده از قسمت پالس سایت eBay

سایت ای بی هم قسمتی برای محصولات پر جستجوی خودش داره. شما امکان این را دارید که محصولات را بر اساس دسته ها مشخص کنید. همچنین در قسمتی از این صفحه هم جستجوهای معروف را به شما نمایش میده.

به روز رسانی ۹۲/۷/۲۰ : متاسفانه سایت ای بی هم این قسمت را بخاطر تعداد جستجوی بالایی که داشته، غیر فعال کرده. ولی شما می تونید از سایتی که بوسیله API اطلاعات ای بی را میگره و محصولات پر جستجو را نشان میده، کارتون را ادامه بدید.

برای ورود به سایت Watch Count کلیک کنید.

۵/۵ ( ۱ نظر )
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برترین ابزار سئو برای بهبود رتبه سایت
آموزش سئو
برترین ابزار سئو برای بهبود رتبه سایت

با استفاده از ابزار بهبود سئو می‌توان به نتیجه ی بهتری در نتیجه ی موتورهای جستجو دست یافت. بسیاری از مالکان وب سایت ها به دنبال راه هایی هستند تا آنالیز سایت خود را به طور دقیق انجام دهند. از این رو آنالیز و بهبود سایت به عنوان مساله ای …

آموزش سئو
چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟

چگونه کمپین لینک بیلدینگ خود را راه اندازی کنیم؟ کمپین لینک بیلدینگ چیست؟ به روند افزایش تعداد لینک های یک وب سایت به طور مستمر همراه با یک هدف کلی، کمپین لینک بیلدینگ گفته می شود. کمپین های لینک بیلدینگ از “تعلقات و دارایی های” یک وب سایت برای ساخت لینک …

آموزش
انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد

انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد همانطور که در فصل اول آموزش لینک سازی مطرح کردیم، امروزه کیفیت لینک و انواع لینک بیلدینگ اهمیت بسیاری برای موتورهای جستجو پیدا کرده اند زیرا گوگل مجازات های مختلفی را برای وب سایت هایی که لینک کیفیت …

بت اسپات