هزینه عمل تنگی واژن

جوان سازی واژن و جراحی های مربوطه به عنوان راه هایی برای بازگرداندن صمیمی ترین ناحیه زن به یک نگاه و احساس جوان تر مورد توجه قرار می گیرد. اما قبل از اینکه جراحی زیبایی دستگاه تناسلی را در نظر بگیرید ، بدانید که کالج زنان و زایمان و متخصص زنان (ACOG) پرچم قرمز را بر روی این روش ها برافراشته است.

تعریف جراحی زیبایی واژن  اندام تناسلی از نظر پزشک تا پزشک متفاوت است ، اما به طور کلی این عمل جراحی برای تغییر شکل مجدد ناحیه واژن و سفت کردن عضلات واژنی است که به دلیل زایمان ، نوسانات وزن یا سن دچار لاغر شده اند. همچنین جوان سازی واژن لقب "واژن طراح" را می توان از واژینوپلاستی ، لابیاپلاستی یا هر دو تشکیل داد که شامل روشهای سنتی جراحی یا روشهای مبتنی بر لیزر است.

در اینجا یک تصویر واضح تر است:

واژینوپلاستی. واژینوپلاستی می تواند با ایجاد یک باز تر واژن ، تقویت دیواره های واژن یا خارج کردن بافت اضافی از لایه واژن ، واژن "شل" را محکم کند. طرفداران می گویند این عمل جراحی می تواند رضایت جنسی زن و شریک زندگی او را افزایش دهد.
لابیاپلاستی Labiaplasty جراحی برای تغییر شکل لب ، لبهای اطراف واژن است. برخی از خانم ها احساس می کنند که لب داخلی ، لبیا مینورا ، بیش از حد بزرگ است ، از نظر زیبایی شناسی ناراحت کننده یا در هنگام رابطه جنسی یا حتی فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری ناراحت کننده است. جراحان می توانند بافت اضافی را از بین ببرند. سن و عوامل دیگر ممکن است باعث شود که لابیا ماورورا (لبهای خارجی) چروکیده و کوچک شده به نظر برسد. تزریق با سلولهای چربی خود یک زن می تواند منطقه را به زیر بکشد و ظاهری جوانتر به آن بخشیده است.
سایر جراحی های زیبایی واژن شامل موارد زیر است:

هیمانوپلاستی. هیmenوپلاستی نیز به عنوان "تجدید حیات" شناخته می شود ، روشی است که پزشکان پرده بکارت ، غشای نازک در دهانه واژن را بازسازی می کنند. این کار گاهی اوقات به دلایل مذهبی یا فرهنگی انجام می شود ، بنابراین به نظر می رسد یک زن در شب عروسی خود باکره است.
تقویت نقطه G کلاژن به منظور افزایش تحریک جنسی به دیواره جلوی مهبل (محل مورد نظر از نقطه G) تزریق می شود.
جوان سازی واژن: پاداش یا تجارت پرخطر؟
به گفته انجمن بین المللی زیبایی بینی ، انجمن متخصصان زنان و زایمان در پزشکی و جراحی زیبایی زنان ، "تقویت دستگاه تناسلی زنان" سریعترین منطقه در زمینه جراحی زیبایی است.

اما انجمن جراحان پلاستیک آمریكا از سال ۲۰۰۶ ، هنگامی كه فقط ۱۰۰۰ عمل جراحی چنین گزارش شده بود ، جراحی های جوان سازی واژن را پیگیری نكرده است. این رقم از سال ۲۰۰۵ افزایش تعداد روش ها را نشان می داد ، اما در مقایسه با تقریبا ۲ میلیون عمل جراحی زیبایی دیگر که در آن سال انجام شده بود ، باز هم افت سطحی را نشان می دهد.

در بین کسانی که چنین رویه هایی دارند ، بسیاری از زنان گزارش می دهند که از نتایج بسیار خوشحال هستند و زندگی جنسی آنها پس از آن بهبود یافته است. اما ACOG گمراه کننده های بزرگی دارد. این گروه می گوید هیچ گونه داده ای مبنی بر ایمنی و کارآمد بودن روش های واژن آرایشی وجود ندارد. گفته می شود که جراحی های جوان سازی واژن ، اصلاحاتی در روشهای سنتی است که شرایط پزشکی مانند برش دستگاه تناسلی زنان (ختنه زنان) یا پرولاپس لگن را اصلاح می کند. به گفته وی ، استفاده از آنها به عنوان جراحی زیبایی ، روال یا پذیرفته نیست.

براساس ACOG ، عوارض احتمالی این جراحی ها شامل موارد زیر است:

عفونت
احساس تغییر یافته
مقاربت دردناک
زخم
چسبندگی و فیستول (باند بافت زخم که اعضای بدن را بطور غیر طبیعی وصل می کند)
هزینه جوان سازی واژن
جراحی زیبایی واژن با قیمتی انجام می شود. بسته به جایی که در آن زندگی می کنید ، ترکیبات لابیاپلاستی و واژینوپلاستی می توانند به ۱۲۰۰۰ دلار برسند. حتما بپرسید که آیا تمام هزینه ها مانند هزینه های بیهوشی در قیمت گنجانده شده است. به طور معمول ، بیمه روش های زیبایی را پوشش نمی دهد. با این حال ، تأمین مالی اغلب در دسترس است ، بنابراین می توانید در مورد گزینه های مختلف پرداخت در دفتر جراح خود سوال کنید.

ACOG تأکید می کند که زنانی که تحت عمل جراحی زیبایی واژن قرار می گیرند ، ابتدا باید با متخصص زنان صحبت کنند. معاینه جسمی ممکن است نیاز واقعی پزشکی به جراحی یا مشکلات اختلال عملکرد جنسی را نشان دهد که با راهکارهای غیر جراحی قابل برطرف شدن است. به گزارش ACOG ، نگاه به دستگاه تناسلی طبیعی از زن به زن متفاوت است. اگر نگران ظاهر خود هستید ، ممکن است پزشک بتواند ذهن شما را راحت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رپورتاژ آگهی
ایرانی موزیک – دانلود آهنگ جدید

عنوان: ” ایرانی موزیک – دانلود آهنگ جدید – آهنگ جدید ایرانی “ جاذبه‌های بی‌پایان موسیقی: سفری به دنیای صداها مقدمه: در دنیای پویانمایی و هیجانی موسیقی، هر لحظه یک تازگی جذاب و یک تجربه فراموش‌نشدنی را در انتظار داریم. ایرانی موزیک به عنوان یک راهنمای جامع به شما کمک می‌کند …

رپورتاژ آگهی
کابینت

کابینت ممبران مدرن کابینت ممبران مدرن، یکی از انتخاب‌های محبوب برای دکوراسیون داخلی منزل است. ممبران یک نوع پوشش برجسته است که بر روی سطح کابینت قرار می‌گیرد و باعث می‌شود آنها ظاهری زیبا و مدرن داشته باشند. مزیت اصلی کابینت‌های ممبران، ظاهری صاف و بی‌درز است که به دلیل …

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی: بررسی و مقایسه بهترین گزینه ها
رپورتاژ آگهی
نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی: بررسی و مقایسه بهترین گزینه ها

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی یکی از مهمترین نرم افزارهایی است که برای ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان مالیاتی به کار می‌رود. با توجه به اینکه ارسال صورتحساب الکترونیکی از سال ۱۳۹۶ به جای صدور صورتحساب کاغذی الزامی شده است، استفاده از نرم افزارهای ارسال صورتحساب الکترونیکی برای افراد …

بت اسپات